Našim hlavním cílem je, abyste si svou návštěvu Spojených arabských emirátů náležitě užili a odjížděli s těmi nejlepšími zážitky. Náš team v ČR i Dubaji je připraven udělat vše pro vaši absolutní spokojenost. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.
V případě jakýchkoliv problémů s čerpáním jakékoliv služby zakoupené na tomto webu vám bude k dispozici naše telefonní zákaznická linka v Dubaji, kde vám naši česky hovořící operátoři rádi pomohou s řešením nečekaných situací.
Náš team v Dubaji neustále pracuje na vyhledávání a ověřování nových poskytovatelů, abychom byli schopni stále nabízet ty nejlepší zážitky za nejlepší možné ceny. Všechny ceny uváděné na tomto webu zahrnují veškeré místní poplatky a nemusíte mít obavu, že byste na místě museli cokoliv doplácet.
V případě, že se z jakéhokoliv důvodu rozhodnete svou rezervaci zrušit a podmínky konkrétního voucheru to umožňují, vrátíme vám úhradu v plné výši.
V případě, že z jakéhokoliv důvodu změníte plány a rozhodnete se termín čerpání svého zážitku změnit, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky. V případě, že to podmínky konkrétního voucheru dovolí, provedeme pro vás změnu termínu zcela zdarma.
V okamžiku, kdy odešlete Vaši objednávku, náš systém ji automaticky zaeviduje, přidělí referenční číslo a kontaktuje dodavatele Vámi vybraných služeb s informací o předběžné rezervaci konkrétních vstupenek či zážitků. Předběžná rezervace je nezávazná a je platná 96 hodin od okamžiku odeslání objednávky. Během této doby je nezbytné, abychom obdrželi Vaši platbu a rezervaci mohli potvrdit závazně. Nebude-li v daném termínu připsaná Vaše platba na náš účet, objednávka se automaticky zruší a Vy ji budete muset zadat znovu.
Ihned po přijetí Vaší platby dochází k oficiální rezervaci u dodavatele. U řady zážitků jsou systémy propojeny on-line a Vy obdržíte oficiální vouchery během několika desítek minut. Nicméně u většiny akcí je potřeba manuální potvrzení ze strany konkrétního dodavatele – vouchery na tyto akce pak obdržíte nejpozději do 48 hodin od okamžiku přijetí platby.
Upozorňujeme, že někteří dodavatelé předběžné rezervace nenabízejí a může se stát, že po přijetí Vaší platby nebude požadovaný termín již k dispozici. V tomto případě Vás bude kontaktovat náš agent, který Vám nabídne alternativní termíny. Pokud byste z jakéhokoliv důvodu neakceptovali některý z alternativních termínů, platbu Vám v plné výši vrátíme.
Všechny vstupenky a rezervace zakoupené na tomto webu musejí být uhrazeny v okamžiku závazné objednávky. Přijímáme následující druhy plateb, které si můžete zvolit dle vlastní preference.
Před provedením závazné objednávky a rezervace u našich partnerů je nutné objednávku uhradit. Platbu, prosím, odešlete na náš bankovní účet číslo 2700980096/2010, jako variabilní symbol uveďte číslo své objednávky. Před odesláním platby, prosím, pečlivě zkontrolujte zadané údaje, abyste předešli případným komplikacím s vyřízením objednávky.
V okamžiku, kdy bude Vaše platba připsaná na náš účet, budeme Vás o tom informovat emailem. Prosím, vezměte na vědomí, že potvrzení o platbě není oficiální vstupenkou ani voucherem opravňujícím k čerpání zážitku.
Oficiální daňový doklad zasíláme zcela automaticky emailem v elektronické podobě. Elektronický daňový doklad je v souladu s platnými zákony České republiky.
Našim hlavním cílem je, abyste si Vy i Vaši nejbližší svou návštěvu Spojených arabských emirátů náležitě užili a odjížděli s těmi nejlepšími zážitky. Náš team v ČR i Dubaji dělá to nejlepší pro Vaši absolutní spokojenost. Pokud se nám cokoliv nepovedlo, dejte nám vědět, abychom se mohli zlepšit.
Většina údajů se do voucheru nahrává automaticky. Jelikož se však jedná o oficiální doklad k čerpání zážitku, kontrolujeme a ověřujeme jej ještě před odesláním osobně. Pokud na voucheru objevíte jakoukoliv nepřesnost, obratem nás prosím kontaktujte a my zajistíme nápravu.
Ačkoliv vybíráme pouze osobně ověřené zážitky a dodavatele, akce sami neprovozujeme. V mimořádném případě se může stát, že čerpáním zážitku nebudete spokojeni. Pokud se vyskytne jakýkoliv problém v okamžiku, kdy jste na místě, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, abychom situaci mohli okamžitě řešit s dodavatelem. Nebude-li možné, abyste nám v danou chvíli zavolali, napište nám prosím email na adresu reklamace@zazitkydubaj.cz a my Vaši stížnost budeme s dodavatelem řešit a o výsledku Vás budeme informovat.
Ačkoliv je počastí v Dubaji během celého roku velmi příznivé, nedokážeme zaručit dobré povětrnostní podmínky v okamžiku čerpání Vašeho zážitku. Nepříznivé počasí ani špatná viditelnost nejsou důvodem pro vrácení vstupného či jinou kompenzaci.
Všechny zábavní parky jsou otevřeny každý den po celý rok a obslouží desítky tisíc zákazníků. Přitom je jejich prioritou zajistit naprostou bezpečnost Vám i ostatním návštěvníkům. Může se tedy stát, že některé atrakce budou dočasně nedostupné z důvodu údržby či jiného důvodu. Nedostupnost některých atrakcí však nemůže být důvodem pro vrácení vstupného či jinou kompenzaci.